شهردار کوزه کنان با اشاره به ماه های آخر  فصل پاییز ونزدیکی به ماه های فصل  زمستان  و بارش‌های آسمانی، اظهار کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری کوزه کنان  تمهیدات لازم را برای فصول پاییز و زمستان اندیشیده تا شهروندان با کمترین چالش‌ها  هم روبه رو نشوند.

جلیل جهانپور کوزه کنانی از تجهیز واماده سازی خودروهای سبک و سنگین برف‌روب خبر داد و تاکید کرد: مدیریت شهری  با کار مضاعف تلاش می‌کند این شهر و شهروندان ورانندگان خودروهای سبک وسنگین   در مسیر بزرگراه صوفیان شبستر کوزه کنان_ سلماس زمستان   مطلوبی را پشت سر بگذارند.

شهردار کوزه کنان همچنین از تعبیه مخازن شن و نمک در بلوار امام ورفع عیوب چراغهای روشنایی بلوار و تجهیز خانه امداد  در جوار بلوار  امام خمینی جهت ارایه خدمات بهینه وامدادی به عموم مردم در شرایط بحرانی خبر داد و تصریح کرد: این اقدام به منظور تسریع و بهبود خدمات‌رسانی هنگام  کولاک و بارش برف و  باران در شهر انجام شده است. وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای شناسایی نقاط حادثه خیز شهر در هنگام لغزندگی معابر انجام شده، تصریح کرد: حوزه خدمات شهری کوزه کنان برنامه منسجمی برای برف روبی و یخ زدایی در شهر دارد.

جهان پور کوزه کنانی گفت: تامین روشنایی معابر و میدان‌ها در تمام محلات بر حسب ضرورت از جمله برنامه‌های این نهاد مدنی است .

وی اظهار کرد: پیگیری مطالبات بر حق شهروندان و حل نیازها و مشکلات هستیم  و تاکنون اقدام‌های خوبی هم برای تامین روشنایی معابر و میدان‌ها برداشته شده و کارها همچنان ادامه دارد. شهردار کوزه کنان  با بیان اینکه حوزه خدمات شهری بر پایه دانش‌محوری و مردم‌مداری پایه گذاری شده، افزود: ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت‌شهری است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم داشت .

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری کهن شهر کوزه کنان