شهردار کوزه کنان بر ضرورت همراهی و مشارکت مردم در حفظ پاکیزگی شهر به طور جدی تاکید کرد.

جهانپور کوزه کنانی با اشاره به طرح در دست اجرای شهرداری  تحت، نام «طرح ویژه 99» (به مناسبت نوروز 99) که در روزهای آتی اجرا خواهد شد، اظهار کرد: پیشتر نیز موضوع پاکسازی شهر کوزه کنان به دلایلی مورد رضایت نبود، لذا درصدد آن بر آمدیم تا با رفع نواقصات مردم را نیز برای همکاری و مشارکت در زمینه پاکیزه نگه داشتن محیط شهری تشویق کنیم و برای این منظور بحث پاکسازی کوزه کنان به صورت بخش به بخش را تحت نام طرح ویژه 99 در دستور کار خود قرار دادیم.

جهانپور ادامه داد: هر هفته جمعهها 2 ساعت شهروندان خدوم به همراه شورای شهر خدمتگزار و پرسنل زحمت کش شهرداری نسبت به شستشوی جداول، جاروکشی معابر اصلی و فرعی، تعمیر درب های خراب ،منهول ها، جمع آوری زوائد خطرساز برای شهروندان، چنگالی کانالهای روباز و... ، این طرح تا رسیدن به یک وضعیت مناسب و پایدار به لحاظ بهبود شرایط محیط شهری، ادامه دارد که شاید به یکی دو سال هم برسد.

شهروندان به منظور مشارکت و همراهی به کمک شهرداری بیایند و حداقل محیط اطراف منازل خودشان را تمیز و پاکیزه نگه دارند. انتظارمان، گسترش مشارکت‌های مردمی در روند و ادامه اجرای طرح و دنباله دار بودن مشارکت‌ها حتی پس از اتمام طرح است. شهردارکوزه کنـــان تصریح کرد: علاوه بر شهروندان، ادارات و سازمانهای مختلف شهری نیز بایستی برای بهبود چهره شهر نسبت به پاکیزه کردن محیط اطراف محل کارشان و نگهداشت این وضعیت اقدام کنند، برای داشتن شهری تمیز و ایده آل به مشارکت و همراهی عمومی اعم از مردم و مسئولان نیاز است.
با همکاری شهروندان خدوم به همراه شورای شهر خدمتگزار و همکاران شهرداری در آبادانی و زیبایی شهر خود کوشا باشیم.