به گزارش روابط عمومی شهرداری کوزه کنــــان، شهردار کوزه کنــــان اعلام کرد: با اعلام آماده باش سیل احتمالی و تشکیل ستاد بحران در شهرداری کوزه کنــــان، نیروهای خدوم از روز دوشنبه هفته گذشته در آمادگی کامل بسر می برند و با حضور فعال، شبانه روزی نسبت به مهار سیل و تقویت سیل بند در سطح شهر در حال تلاش مضاعف  هستند.

جهان پور کوزه کنــــانی گفت: هم اکنون عملیات تقویت و استحکام بندی سیل بند توسط نیروهای پرتلاش خدمات شهری و با بکارگیری ماشین آلات سنگین در حال انجام است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به افزایش مجدد دبی آب رودخانه، نیاز است عملیات خاکریزی و استحکام بندی سیل بند و دیواره سنگی خیابان شهدا بیشتری انجام شود از همین رو با توجه به کمبود ماشین آلات نیاز است، شهروندان فهیم  نیز جهت کمک و یاری رساندن پای کار بیایند تا از خسارت های احتمالی در آینده به نحوی جلوگیری به عمل آید. ضمنا ما وظیفه داریم ضمن بسیج نیروهای شهرداری، تمام شبانه روز با حضور در سطح شهر و خصوصاً محلات در معرض سیل احتمالی، عملیات ترمیم و تقویت سیل بند را خودمان تحت نظارت و کمیته سیل و مخاطرات رودخانه ای فرمانداری شهرستان شبستر را مدیریت نماییم.