اطلاعیه مهم

پیرو جلسه مهم شهردار که در مورخه 7/1/99 در فرمانداری تشکیل شد، مقرر گردید بنا به مصوبه ملی که هیات وزیران تصویب کرده، کل شهرستان، شهر به شهر قرنطینه گردد. در این مصوبه ابلاغ گردیده تمامی راههای ورودی و خروجی شهر کوزه کنــــان که به بزرگراه تبریز سلماس منتهی می شود (من جمله: خیابان ورودی و خروجی منطقه خرابه لر، ضلع شرقی تعویض روغنی آقای حسن پسیانی، ورودی و خروجی خیابان مطهری جنوبی (چای)، ورودی و خروجی ضلع غربی تعویض روغن آقای رحمان بهلولی، ورودی و خروجی خیابان 30 متری) از ساعت 24 امشب تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد شد.

این طرح در چند محور کلی اجرا می‌شود. محور اصلی این طرح، محدودیت و ممنوعیت ترددهای جاده‌ای با هدف جلوگیری از ورود افراد غیربومی به شهرهاست و ملاک تشخیص بومی یا غیربومی بودن افراد نیز کد ملی شخص و شماره پلاک و بیمه‌نامه خودرو است؛ برای تضمین اجرای این طرح نیز جریمه 500 هزار تومانی و توقیف خودرو به مدت یک ماه برای متخلفان پیش‌بینی شده است.

از شهروندان محترم درخواست میگردد ضمن رعایت نکات ایمنی، بهداشتی، فنی و ترافیکی فقط از خیابان شهدا (دالی چای) و خیابان حافظ (خیابان شهرداری) رفت و آمد نمایند. ضمناً از ایاب و ذهاب خودرو های با پلاک غیر شهرستان شبستر جلوگیری به عمل خواهد آمد. لذا از مردم شریف شهر کوزه کنــــان تمنا داریم با حفظ آرامش و متانت در اجرای قرنطینه شهر با شهرداری کوزه کنــــان همکاری نمایند تا فرهنگ شهر متمدن کوزه کنــــان (مهد سفال ایران) را در این موضوع به نمایش بگذاریم

انشاالله کرونا را شکست خواهیم داد.