شهردار کوزه کنـــــان در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را به عموم شهروندان، پاسداران و جانبازان غیور مرد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کوزه کنـــــان، متن پیام به شرح زیر است:

 

به نام خالق بی همتا

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش های متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان، ایام سوم و چهارم شعبان المعظم روز پاسدار و جانباز را به پاسداران و جانبازان سرافراز که مفهوم ایثار و مقاومت را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی، عزت و کرامت پاسداری و جانبازی و خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد.

جلیل جهان پور

شهردار