به گزارش روابط عمومی شهرداری کوزه کنــــان، شهردار کوزه کنـــــان در پیام خود از عموم مردم کوزه کنــــان بویژه کسانی که امروز (سیزدهم فروردین) برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه ماندند و به تفرجگاه‌ها خصوصا آقاعلی کهریزی و خواجه علی کهریزی و دیگر تفرجگاه ها نرفتند، تشکر کرد.

پیام جهان پور کوزه کنــــانی به شرح زیر است.

 

بنام خدا

دنیا در شرایطی قرار دارد که دیگر هیچ کس نمی‌تواند از عبارت "چهاردیواری، اختیاری" استفاده نماید و سلامت و بیماری فردی در آن سوی جهان به سرفه و تب یک فرد در این سوی عالم بستگی دارد. ویروس کرونا امروز به گفته مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در جهان فراگیر شده است و تنها راه انقطاع زنجیره انتقال آن در خانه ماندن، عدم تردد و رعایت بهداشت عمومی و فردی است.

خوشبختانه با توجه به هشدار‌های داده شده، شاهد همراهی مردم شریف کوزه کنــــان در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) جهت در خانه ماندن و عدم مراجعه به تفرجگاه‌ها بودیم که بدین وسیله از همکاری تمامی کسانی که با رعایت قرنطینه خانگی و عمل به دستورات و هشدارهای بهداشتی در روز طبیعت (روز 13 بدر) در خانه ماندند تا این ویروس سریع‌تر از بین برود صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در این گزارش، شهردار کوزه کنان در پایان از مردم فهیم و پرسنل و همه دست اندرکارانی که در این وضعیت بحرانی با در خانه ماندن یا با کمک های نقدی خود همراه و پشتسبان مجموعه شهرداری بوده و هستند با اهدای شاخه گلی قدردانی نمودند.