دکتر سامان رنجگری مدیر داروخانه شبانه روزی شهر کوزه کنـــــان در اقدامی خداپسندانه یک دستگاه تب سنج دیجیتالی به ارزش سی و دو میلیون ریال برای استفاده در غربالگری، و خانم مهندس بخشی نژاد (همسر آقای سعید اقبالی) مبلغ ده میلیون ریال جهت امورات بهداشتی و مقابله با کرونا ویروس به شهرداری کوزه کنــــان اهدا نمودند.

افتخاری است برای شهر کوزه کنان که خانم مهندسی از دیار کوزه کنان با تحصیلات عالیه در رشته خدمات گیاه پزشکی در خدمت کشاورزان عزیز کوزه کنان و شهرستان شبستر بوده و انشاالله با حضور بانوان متخصص در حوزه کشاورزی شاهد پیشرفت صنعت کشاورزی در منطقه باشیم.

 

پیام تشکر شهردار کوزه کنان به شرح زیر است.

به نام خدا

ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هر کس اثرنیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است. با این بیان ارج و اجر کار عزیزانی که با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود و همراهی و همگامی نمودن با شهرداری کوزه کنــــان که منشا آثار و برکات در جامعه می باشد به خوبی نمایان می شود. آنچه ارزش انسانی و وجهه ی اخلاقی این امور و هرگونه فعالیت خیر خواهانه و خدا پسندانه را از موارد مشابه آن متمایز می سازد علاوه بر عنصر اختیار و اراده ی خود درکمال آزادی و هم سویی و هم نوایی، قصد و نیت الهی در انجام این گونه فرایض دینی و اخلاقی است.

از شما شهروند نیک اندیش که با تبلور ایثار و سخاوتِ طبع با مشارکت خود جهت مقابله با ویروس کرونا، به اوج تکوین این خصایص متعالی نایل آمده اید؛ به رسم ادب و احترام، از این عمل خیر خواهانه با عنایت به اینکه خدمت به خلق عین عبادت خالق است، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

از ایزد رحمان توفیق نیل به اهداف الهی، انسانی و متعالی مسالت داریم.