در سی و چهارمین دوره تجلیل از نمونه‌های کشاورزی استان آذربایجان شرقی، از کشاورز کوزه کنانی مجری نمونه نگهداری و بهره‌برداری از قنات، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کوزه کنان، صبح روز گذشته سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، مراسم نکوداشت سی و چهارمین دوره تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی استان برگزار شد.

در این مراسم که باهدف تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان و با حضور مسئولان استانی برگزارشده بود، از جعفرقلی استاد خواجه کوزه کنان از شهرستان شبستر و شهر کوزه کنان، به‌عنوان مجری نمونه نگهداری و بهره‌برداری از قنات، تجلیل شد.

در بخشی از تقدیرنامه این افراد آمده است:

کسب عنوان بهره بردار نمونه در نگهداری و بهره برداری از قنوات در سطح استان آذربایجان شرقی را به جنابعالی تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره ذیل توجهات حضرت ولی عصر (ع) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استمرار خدمات شایسته به میهن اسلامی به ویژه بخش کشاورزی استان موفق باشید.

استاد خواجه در گفتگو با روابط عمومی شهرداری کوزه کنان، ضمن تشکر از حمایت های مادی و معنوی تمام مردم شریف کوزه کنان و از تمام کشاورزان و حق آب بران  قنات کبوترعلی چای که در امر بهبود و احیاء قنات همکاری کردند و همچنین از جهاد کشاورزی استان، شهرداری کوزه کنان، بخشداری مرکزی شبستر تشکر و قدردانی کرد.