به گزارش روابط عمومی شهرداری کوزه کنــــــان، مراسم بزرگداشت روز کارگر در محیطی گرم و صمیمی با حضور جهان پورکوزه کـنــــانی شهردار کوزه کنـــــان و جمعی از همکاران اداری برگزار شد. در این مراسم شهردارضمن قدردانی از زحمات کارگران زحمتکش شهرداری با آنها به صحبت و گفتگو پرداخت.

شهردار کوزه کنـــان در این مراسم گفت:  یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت را به گردش در می آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.

کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هر کشوری هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست. کارگران سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی در ارایه خدمات مطلوب برای پاکیزگی و عمران و آبادانی شهر می باشند.

بدینوسیله با تبریک روز جهانی کار و کارگر، از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران ارجمند، که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز گام برمی دارند و زمینه ساز شکوفایی کشور هستند تقدیر نموده سلامتی و توفیق روز افزون آنان را ازخداوند متعال مسالت می نمایم . در پایان این مراسم به تمامی کارگران شریف با اهداء گل که توسط خیرین شهر کوزه کنــــان تهیه شده بود به نحو شایسته قدردانی بعمل آمد.