به گزارش روابط عمومی شهرداری کوزه کنــــان، جهان پور کوزه کنـــانی شهردار کوزه کنـــان به اتفاق رییس شورای اسلامی شهر با دکتر رسول جانی رئیس سازمان همیاری شهرداری های استان آذربایجان شرقی دیدار نمودند. در این جلسه شهردار کوزه کنــــان با اشاره به قرارگیری این شهر در مسیر جاده ابریشم (شهر گذری ما بین استان آذربایجان شرقی و غربی) و ظرفیت های ارزشمند آن در بخش های مختلف کشاورزی و صنایع دستی سفال  گفت: سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی و حمایت از توسعه فعالیت و اشتغال مردم علاقمند و فهیم شهرستان در زمینه هنر سفال  از جمله مهم ترین نیازهای منطقه می باشد.

وی عنوان کرد: قدردان زحمات و تلاش های پرسنل متخصص و ارزشمند سازمان همیاری هستیم و امیدواریم در پروژه هایی همچون ورودی شهر، میدان میوه و تره بار شهرستان شبستر در محدوده پیشنهادی شهرداری کوزه کنان و تکمیل پروژه نیمه تمام دهکده توریستی و تفریحی شاهد مشارکت فعال سازمان همیاری استان باشیم. در صورت اجرای پروژه میدان ورودی در سه راهی ناحیه صنعتی شهر کوزه کنــــان، مشکلات تردد تولیدکنندگان در مسیر ناحیه صنعتی را رفع کرده و به بسیاری از مشکلات روستاها و کشاورزان اراضی پایین دست، خاتمه خواهد داد.

دکتر رسول جانی رئیس سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: در چارچوب قانون و متناسب با توانمندی های سازمان، مایل به توسعه همکاری های مشترک با تمامی شهرداری های استان خصوصا کهن شهر کوزه کنـــان هستیم.

وی با تبیین ظرفیت های سازمان همیاری در اجرای پروژه های مهم استان عنوان کرد: امیدواریم شهرداری کوزه کنان نیز در آینده نزدیک، فرآیندهای لازم برای جذب سرمایه گذار و انعقاد عقدنامه سرمایه گذاری را انجام دهد.

وی اظهار کرد: سازمان همیاری نیز پس از مشخص شدن سرمایه گذار و طی فرآیندهای قانونی و پس از اخذ نظرات کارشناسی به همکاری در اجرای برخی از پروژه های مهم این شهر پیش قدم خواهد شد.