به گزارش روابط عمومی شهرداری کوزه کنان؛ جهان پور کوزه کنانی شهردار این شهر در حاشیه بازدید و ارزیابی فضای سبز دهکده توریستی تفریحی کوزه کنان بیان نمود: در طرح جنگلکاری دهکده توریستی تفریحی شهر کوزه کنان  تاکنون 15 هزار اصله درخت و و درختچه کاشته شده است که با تلاش شبانه روزی در حفظ و نگهداری فضای سبز خوشبختانه شاهد سرسبزی و شادآبی درختان و موفقیت آمیز بودن صدرصدی کاشت درختان مثمره در دهکده توریستی هستیم.

جهان پور کوزه کنانی با اشاره به توصیه های مکرر دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) برای کاشت درختان مثمره گفت: در همین راستا بیش از 3 هزار اصله درختان مثمره پیوندی بر روی پایه های مقاوم نظیر بادام ، گردو ، سیب و .... در طرح جنگلکاری محوطه دهکده کاشته شده است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد به بار نشستن اکثر درختان میوه هستیم افزود انواع سیب و بادام از جمله میوه های درختان به بارنشسته هستند و در واقع این میوه ها حاصل تلاش،ایمان و علم و تجربه کسانی‌ست که دور از هیاهوهای حاکم در سکوت مطلق صادقانه تلاش می کنند، این میوه‌ها پاداش خداوند است برای کسانی که در راستای عمل به توصیه های مکرر دین اسلام با وجود تمامی سختی های موجود اقدام به کاشت نموده و زیبایی دهکده توریستی کوزه کنان را دو چندان کرده اند.

جهانپور در خصوص سیاست های کاشت گونه های مقاوم به کم آبی از جمله بادام گفت: در این راستا با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر کوزه کنان امسال در نظر داریم تعداد3 هزار درخت بادام را بکاریم تا موجب افزایش سبزینگی منطقه گردد.

شهردار کوزه کنان در پایان افزود: با توسعه و حفظ و نگهداری فضای سبز و ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی تلاش می کنیم محدوده 75هکتاری دهکده توریستی و تفریحی شهر کوزه کنان را به بزرگترین، زیباترین و امن ترین تفرجگاه در منطقه شبستر و حتی استان آذربایجان شرقی تبدیل کنیم.